Munkaerőhiány – 2018
Ne a cégbezárást válasszuk!
Időpont: 2018. március 8. csütörtök, 9.30–16.30
Helyszín: Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)
Felejtsük el a teljesítménnyel nem alátámasztott béremelés rossz válaszát!
Azonnal használható megoldások, új válaszok a gyakorlatból.
Program:
Regisztráció: 09.00 –9.30
9.40–10.00 Munkaerőpiaci krízis. Kormányzati válaszok, segítségek.
Előadó: Dr. Simon Attila István munkaerőpiacért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
10.00–10.20 Hiányszakmák, hiányágazatok, a bérek elszabadulásának trendjei
Előadó: Vértes András elnök, GKI Gazdaságkutató Zrt.
10.20–10.40 Munkaadóknak bér- és bérköltség-támogatás.
Előadó: Dr. Varga Katalin projektvezető Pest Megyei Kormányhivatal
10.40–11.00 Új trendek a munkaerő-keresésben, -megtartásban.
Előadó: Szűts Ildikó elnök, OHE
11.00–11.20 A megtartás újmódi technikái generációs szemszögből is.
Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, master tréner és tanácsadó, Develor Zrt.
11.20–11.40 Hogyan válaszoljunk a munkaerő-piaci kihívásokra? HR-tippek egy nagyvállalattól.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán KKV Marketingigazgató, K&H Bank
11.40–12.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
12.00–12.20 A munkahely lelke. Munkavállalói élmény, mint megtartó erő.
Előadó: Fejes János igazgató, Élet-Öröm Programok Kft.
12.20–12.40 Fluktuáció, motiválatlanság? Béren kívüli juttatás, mint munkaerő-megtartó tényező.
Előadó: Pászthory Andrea értékesítési vezető, Edenred Magyarország
12.40–13.00 Vezetői attitűdváltozás a munkaerő megtartása érdekében – mérés, beavatkozás – gyakorlati példák!
Előadó: Borbély László ügyvezető, szervezetfejlesztő, SPA Tudásbázis Kft.
13.00–13.15 Működő online toborzási módszerek 2018-ban.
Előadó: Nagy Gábor online toborzási specialista, OnlineToborzás.hu
13.15–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
13.50–14.10 A márkaépítés szerepe a munkaerővonzásban.
Előadó: Lakatos Zsófia elnök, Magyar PR Szövetség
14.10–14.30 Létezik csodafegyver a munkaerőhiány ellen?
Előadó: Dr. Tomka Barnabás ügyvezető, HRO Hungary Kft.
14.30–14.50 A hatékonytalan munkavégzés kegyetlen tényei. Hol folyik el a béráldozat?
Előadó: Polló László ügyvezető, Effectys
14.50–15.10 A kkv-k munkaszervezése a gyakorlatban, avagy egy ember több szerepben.
Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető, p2m Consulting Kft.
15.10–15.30 A kapacitáskihasználtság optimalizálása – az adatelemzés jogi kihívásai
Előadó: dr. Tarján Zoltán ügyvéd, Knight Bird & Bird iroda
15.30–15.45 Rejtett munkaerő-tartalék a munkahelyi stressz csökkentésével.
Előadó: Hegedűs Márta ügyvezető igazgató, CMC – minősített vezetési tanácsadó, Homo Regius Tanácsadó Iroda
15.45–16.05 Hűségbónusz és megtartó programok a gyakorlatban
Előadó: Léport László fejlesztési projektmenedzser, Quantis Consulting Zrt.
16.05–16.30 Konzultáció az előadókkal
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja 12 000 Ft+áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Dupla early bird kedvezmény!
A Piac & Profit KKV-AKADÉMIA és az ÜZLETI TRENDEK témacsoport konferenciáira együttes, dupla early-bird kedvezménnyel lehet jelentkezni.
Több konferenciára együttes regisztrációról részletek
Részvételi díj
A konferencia részvételi díja 12.000 Ft+Áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel. Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2018. február 23-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az
elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2018. február 23-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu